HTML

Élet Izlandon

Eljöttem kis hazánkból melózni Izlandra és meg szeretném osztani veletek milyen is az.

Friss topikok

  • Klariceland: Hey! Van még valaki Izlandon közületek? Én 15én költözök! Jó lenne magyarral is találkozni! Bless ... (2012.08.25. 15:36) Az első pár nap.
  • dr.Móritz Lászlóné: 48 éves,angolul igen alacsony szinten beszélő jogásznő vagyok.Idős édesanyámmal szeretnénk olyan o... (2008.03.13. 16:38) Bulik,ünnepek
  • Lady Hamilton: Hallod haver , ha Izlandrol ez az egyeduli irnivalod hogy hol mennyiert lehet inni , akkor ezert k... (2007.12.13. 15:54) NAMOSTAZTÁNMÁNELÉG!!!!!!
  • larisl: Szia, Pates!! Már nagyon hiányzott étert átzengő írásod onnan a messzi Izlandról! Már kezdtünk kic... (2007.10.13. 19:54) Amit elfelejtettem...
  • Bíró Márta: Hali ! Nem folytatod a blogot ????? Mi is jártunk Izlandon és jövőre megint megyünk északi fényt n... (2007.05.20. 21:07) Boldog Nőnapot!

Linkblog

Újratöltve!

2007.01.24. 00:35 pates

 

Na helló mindenki!Újra itt vagyok,mert meglepően gyorsan sikerült megoldanom a technikai problémáimat és újra sugárzok mint Csernobil!

Úgy egy hónap telt el az utolsó komoly bejelentkezés óta és a szürke kis hétköznapjaimat élve megkopnak,megkoptak egy kicsit az emlékeim de azért megpróbálom őket a lehető legvalóságosabban visszaadni a kedves internetet használó néző hallgató és élvező kedves embernek.

Ha emlékeim nem csalnak,akkor az első munkanap lett volna a következő nagy témám amiről a folyamatos meló miatt már csak foszlányokban emlékszem,mert keverednek az emlékek a fejemben,úgyhogy lehet,hogy egy pár megtörtént eseményt fogok nem igazán a helyes idörendi sorrendben összefüzni,egy kerek egész történetté összefűzni,mindenki számára élvezetes formában.

Na ugyebár elindultam a munkába az első éles nap,hát lássuk,mi sül ki belőle.Negyed hatkor csörög a hazai mobil.Knyomom.Megint csörög.Megint kinyomom.Csörög a vekker.Kinyomom.5 perc múlva megint csörög.Lecsapom.Most az izlandi mobilom csörög(003546944271 ha valaki keresne,sms100 hivás350 neked 170nekem:Hivj MOST!!!)azt is kinyomom.Vekker,hazai,izlandi,hazai,vekker,izlandi,vekker jó-jó kelek már!Kicsit nehezen ébredek,de erről apám bövebben tudna mesélni.6:35 ,időben vagyok.Fasza.Jöhet a reggeli rutin.Wc,pofacsutakolás,reggeli,szájhigéniás kezelés,felöltözés utoljára,mert leizzadok mire ezt  végigcsinálom.Hiába a gejzir ereje magával ragad.Kajak a fűtés a kéglikben,még úgy is hogy a bukóablak egész este nyitva van.Indulásra készen,reggeli a tatyóban,kulcs bérlet zsebben és irány a megálló.Rejkjavik,erős szél ,enyhe hó,persze vizszintesen,de a frizura még mindig tart.Sapka alatt 2mm,kell hogy tartson.Kemény a fejbőrőm,bár néha havazik ,ha otthon hagyom a sapkát.7:25 még több mint fél órám van,hogy odaérjek.Sima ügy.De azért szóltam hogy lehet hogy kések mert első alkalom hogy reggel buszozok.Buszmegálló 5 perc ,mindjár ott vagyok,laza dombon fel,és már látom is ahogy a buszom laza egyest kapcsolva eltünik a neonfényekkel tarkitott reykjaviki hajnalban 15-ös világitó vonaljelzéssel a hátsó ablakba hanyagul bedöntve.     Fasza.Erre mondaná most apám:Tuttttam!Na ,ha már itt vagyok a buszmegállóban fél 8-kor,akkor lássuk az alternativákat.Naaa,aza ződ csik is arra megy amerre nekem kell ,mi az tizennyóc próba-cseresznye(mmmmm cseresznye) megjáccuk a zödet.Sárga bérlet a azöld 18-ra!Lö mádám e mösziő több tétet nem lehet rakni,forog a kerék.... én meg a buszon.Hasitunk a nedves izlandi hajnalban enyhe faggyal körülvéve.Ezaz jó irányba halad a nag vas,fel a dombon és mindjár ott a  csatlako...HÉ nefordujjámánle.......óh ,új kaland és még vissafelé is megy a föút alatt,jelzek gyorsan a pilótának,hogy szálljon le a géppel aztán térképtanulmányozás az elöbb emlegetett fagyban.De legalább tudom hol vagyok.7:40 még megcsinálom.Eröltetett menet a mühelyig és ben leszek időre.Kicsit csúszós az út de azért lehet rajta haladni,mert a kedves izlandi köztisztasági alkalmazottak voltak olyan kedvesek és leszórták az járdát vulkanikus eredetü ásványi anyagokkal(hamu)Igy növelve a járókelők tapadási együtthatóját.Most pont azon a részen vagyok ahol a legtöbb autóiparral kapcsolatos cég termelő tevékenységét végzi.Node sietünk hohó már a pékségnél vagyok,ahova néha megyünk reggeliért.Dzsalok a placcon ,mint állat és foházkodok valami izlandi istenséghez rúnákat mormolva,hogy küldje már a buszt amit el kellet volna érnem.Na itt egy megálló 7:50 busz?Szemből,miért is ne.Tovább.még jó hogy száz méterenkként vannak a megállók csak kár hogy a másik oldalon.És ott nincs járda.Csak a tábla ami jelzi a megállót.És azon az oldalon nem kéne menni mert amilyen vasakkal itt közlekednek,még a végén felcsavarodok egy kórházi agregátornak is beillő motorral meghajtott 44 collos gumira(1coll:2,54cm csak hogy érezzétek a félelmet).Következő megálló 7:55 még reménykedek csak az utca üres.Akkor hajrá!8:10 benn vagyok.Fönök arcán mosoly, mondom a rossz buszt,a mosoly még nagyobb aztán mondja hogy semmi gond,keresünk melósruhát aztán megmutatják hol,kivel,mivel és mit fogok melózni.Ruhapróba,aztán hadd menjen.Menne ha nem lenne 9:20.Kávészünet.Szent mint a Biblia.Kulcs eldob,ha ügyfél érkezik megmutatjuk neki a széket meg a kávét és közöljuk vele,hogy pihi van öcsém.Nem lázadhanem leül és nyugodtan kávézik a melósokkal és nem üvölt,hogy neki délután háromra az oviba kell menni és ő nem ér rá ,hogy órákig cseréljük ki neki az outfucked(inglis egen) égőjét.Pihi,nyugalom aztán a relaxációs foglalkozás közben elfogyasztott tápértékek után lassan visszaáramlik az izlandi,a  pár lengyel és immár a magyar élet is a műhelybe.Most ennyi tellett tőlem de még a héten folytatom a rizsázást.Addig is örüljetek,hogy Rejkjavikiboy visszatért a virtuális valóságba.

Doza,most nincs koordináta.Majd lesz. 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rejkjavikiboykalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr6330588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiribati 2007.01.24. 14:19:13

Szeletel, szeletel, úszik, úszik, vaaarááázsol, vaaarááázsol.
Dear Gabriel jókat írsz, csak keveset...
Írhatnál többet az amcsi vasakról pl.
Hiányzol a jó kis házibulikról.

sarmelleki 2007.01.24. 18:03:48

Örülök, hogy újból írsz!!! (még nem olvastam el..most fogom a kávé mellett)

fagyalllo 2007.01.24. 21:26:05

én nem örülök, monnyon le!

fagyalllo · http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9026344 2007.01.24. 21:29:18

Gábor, itt egy érdekes fórum. Ha van hasonló sztorid, várjuk :-)
süti beállítások módosítása