HTML

Élet Izlandon

Eljöttem kis hazánkból melózni Izlandra és meg szeretném osztani veletek milyen is az.

Friss topikok

  • Klariceland: Hey! Van még valaki Izlandon közületek? Én 15én költözök! Jó lenne magyarral is találkozni! Bless ... (2012.08.25. 15:36) Az első pár nap.
  • dr.Móritz Lászlóné: 48 éves,angolul igen alacsony szinten beszélő jogásznő vagyok.Idős édesanyámmal szeretnénk olyan o... (2008.03.13. 16:38) Bulik,ünnepek
  • Lady Hamilton: Hallod haver , ha Izlandrol ez az egyeduli irnivalod hogy hol mennyiert lehet inni , akkor ezert k... (2007.12.13. 15:54) NAMOSTAZTÁNMÁNELÉG!!!!!!
  • larisl: Szia, Pates!! Már nagyon hiányzott étert átzengő írásod onnan a messzi Izlandról! Már kezdtünk kic... (2007.10.13. 19:54) Amit elfelejtettem...
  • Bíró Márta: Hali ! Nem folytatod a blogot ????? Mi is jártunk Izlandon és jövőre megint megyünk északi fényt n... (2007.05.20. 21:07) Boldog Nőnapot!

Linkblog

A hétvégének vége kezdődnek a ........... hétköznapok!

2006.12.05. 21:54 pates

Hát igen, a szabadságnak vége elkezdőthet a dolog ,amiért idejöttem.Igen a munka.Dolgozni kell,mert aki nem dolgozik,az munkanélküli és aki munkanélküli annak nincs pénze és akinek nincsen pénze annak felkopik az álla.Node nekem nincs ilyen problémám,mert fix helyem van itt messziföldön,ahol ha rossz helyre lépsz beszakad  a föld alattad  és beleesel egy  amerikába tartó lávafolyamba ,ami jó,mert elutazhatsz Ámerikába vizum nélkül (kapd be bokor(angoltudás előnyben:)))csakhát ártalmas az egészségre.Na,de visszaterelve a szót hüvösebb lávafolyókra(szárazföld,az mán hideg láva nem?),a hétvége várakozással telt mert némi izgalom van a szállás terén de aggodalomra semmi ok ura vagyok a helyzetnek.Majd megoldom(hányszor hallgatta ez jó apám,igaz apu?),de ezt most tényleg mert magamra vagyok utalva meg muszály ,meg mert k*rva hideg tud kint lenni ha fúja szél.
Mivel néhány,számomra,kulcsember elérhetősége kicsit nehezebbé és lassabbá vált az információ túl sok kézen való áthaladása miatt döntöttem:veszek egy izlandi mobilt.
De elötte,csak hogy időrendben haladjunk(ja majd elfelejtettem:Józsi!Logan nincs ez nem Románia!Ez Izland.Itt gőz van meg láva.:))elmentem a munkáltatómhoz.Nem a L***s Úrhoz (nem járult hozzá nevének közléséhez:)hanem a jövendőbeli munkáltatómhoz Bjarni Benediktsson Úrhoz a Grjóthálsi 1.szám alatti irodájába(aki elküldi a koordinátákat nyer).
Hatalmas épület,hatalmas parkoló persze tele,tiszta üveg front.Persze,csak szerényen.Na kocsibol ki,menet.Gép el,én egyedül,és közben esik.Na,melyik ajtón?Egyes ajtó nyilj ki.Nem megy.Ez zárva(később kiderült hogy tolni kell,erősen).Na másikat kell keresni.Hophophop tarcsad szöke ciklonlécidejóalábad kösziii.Méghogy csúnya izlandi csajok(nyugi Andi csak nézem).NA.Végre bent.500 méter hosszon 20 méter szélesen csillogás,egy légtérben.Fűtsed be itthon,ha?Kocsik vegyesen amig a szem ellát.Na ki legyen az első ember akit megszólitsak,aki persze csak izlandiul beszél?Áh recepció.Uzsgyi.Szőke(itt gyári)kerekképü csaj höalj szóval köszön felém,én meg a civilizált helló-t használom nem vagyok izlandi kiejtéssel.Levágja és erősen izlandi akcentussal válaszol hogy mi köne ha vóna.Mondom neki,Mr B. vár mer' időpontom van.Ok,telefon,emelet,középső iroda.Király menet az emeletre.Mr B. már vár mutatkozik be,invitál iroda csüccs.Gyors papirmunka aztán irány a műhely.Közben magyaráz meg mutogat,én meg oh,yes,áhh és nájsz szavakkal honorálom meg a tárlatvezetét melyeket tetszőleges sorrendben használok válaszként.Átmegyünk a 150méterre lévő használtautó javitó üzemegységbe kocsival!!!Nem ám gyalog.Közben bemutat néhány embernek:tisz iz dő lider of the péntsop,á háj velkám,end tisz iz dö szervizmenedzsser,heelló,és igy tovább de hát ki a f*sz jegyez meg első,nem is,nulladik nap egy ilyen hatalmas cégnél.Úgy van.Senki.Én sem persze.Na mindegy tudom hova kell mennem.Néhány arcot megjegyeztem tudom hol a helyük.Megvolt a körmenet,minden szép,minden új ,de majd holnap.Ha már félig élesben megy.Mondom nekik hogy az időben idejutással még gondok lehetnek,mert nm tudom melyik busz hol,hova,merre,stb..meg hát az időjárás máshogy jár a nap(9 óra körül"hajnalodik") és hát én nem ezt szoktam meg betyá'fődőn.Hogyishijják ösztet idágeny szaúval?Ja:akklimatizálódni kő!Megértően bólogattak és a megszokott no problem szóval fejezték ki a problémámmal szembeni együttérzésüket.Na fasza,ha elalszok az első héten, van mivel kimagyarázni magamat.Nem kéne de jó ha van joker a pakliban.Mr.B elvitt haza.Tizenöt perc a délutáni csúcsban nem rossz.Itt lehet haladni.Megint itthon.Pisi,kaki,kaja(mostam kezet,thermálvizben szappannal,az fertőtlenit Dr. Z.?)Aztán irány mobilt venni.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rejkjavikiboykalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr5221227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doza 2006.12.07. 08:34:05

64 07'23N 21 47'55W ?

Szittyó, aki itthon maradt például többek között. 2006.12.07. 14:00:12

Hát vazze, csak nézek erőssen, meg néha röhögök, de nem semmi egy faszi vagy, barátom...
Elég hamar feltaláltad magad ottan, he. Mink meg itten jókat szórakozunk a te komoly ottartózkodásodon.
Na írj majd még, mert minden érdekel mindenkit.

Szittyó

v 2006.12.07. 17:30:54

rohadt jókat írsz, mégse olyan drága kint a pia?

pates 2006.12.07. 19:35:26

Doza nyertél!!!
Küld a cimet és megy az izlandi ajándékcsomag!

k.pisti 2006.12.08. 07:47:20

nem semmi pates, kemény a szöveged nagyon. reméelm jó sokáig olvashatjuk ;)

v 2006.12.08. 08:48:48

Mennyire elvetemültek az izlandiak? Motoroznak/quadoznak még télen is?
Mert itt igen:

subba.blog.hu/2006/12/07/nem_kurtam_hoszanon

pates 2006.12.10. 02:07:53

Igen.Láttam egy faszit herlin fesziteni.Kicsit csúszkált
süti beállítások módosítása